We hoeven niets aan te tonen, slechts aannemelijk maken
dat we dit product in goed vertrouwen hebben verkregen.

Weet je nog wel dat je je gestolen fiets terug zag in de stad ?
Het meisje dat erop zat wist van niks en had die in goed vertrouwen ergens
gekocht.
Zie die fiets dan maar eens terug te krijgen zonder hem te jatten.

Regards,

Ing. Gert Gremmen

g.grem...@cetest.nl
www.cetest.nl

Kiotoweg 363
3047 BG Rotterdam
T 31(0)104152426
F 31(0)104154953

 Before printing, think about the environment.