On Friday 25 June 2010 12:45:46 Stefan de Konink wrote:

> Check de wiki.

Zoals Sybren al aangeeft (en jij zelf ook impliciet door aan geselecteerde
mensen uitgebreidere informatie te vertrekken) is wat op de wiki staat
onvolledig. Niets terug te vinden over de claim van het kadaster voor zover
ik zie.

> Is er al wat uit jou handen gekomen Cartinus?

Als je weet hoe osm werkt, dan weet je waar je dat kunt terugvinden. Maar voor
het geval jij vergeten bent hoe normaal mappen werkt, hier even de link:
<http://www.openstreetmap.org/user/cartinus/edits>

Ik heb dit jaar duidelijk al veel meer gedaan dan alleen maar het importeren
van bushaltes die al in OSM stonden.
<http://www.openstreetmap.org/user/Stefan de Konink/edits>

--
m.v.g.,