Wat je nu gedaan hebt is al een goede aanzet. Je hebt de andere
mappers attent gemaakt op fouten in OSM.
Je kan nu door wat reklame (mailing list/forum/blog/diary) te maken,
proberen andere mappers aan te zetten tot het corrigeren van deze
fouten in hun buurt. Ze kunnen jouw Overpass query gebruiken bij hun
surveys.

Door een paar keer terug te komen op dit "probleem" en de vooruitgang
te tonen (minder en minder postkantoren) zullen anderen misschien
gemotiveerd geraken. Je kan ook een telling per provincie doen en er
zo een "wedstrijdje" van maken.

Dit is min of meer het principe van enkele quarterly projects in UK of
weekopdrachten in D.

Misschien te combineren met de brievenbussen opkuis zoals Dutch Mapper
die zou willen doorvoeren.

mvg