Höjdkurvorna finns om du byter till cykellagret. Dessa kurvor är hämtade från
en annan källa och finns inte i osm-databasen. Vad jag vet finns ingen aktiv
datamodell för höjdkurvor på osm, och data går därmed inte heller att importera
med någon form av etablerade taggar.

/Andreas

Skickat från min iPhone