On Thu, 20 Sep 2007 10:55:50 +0100 Alexandru Muscalu
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Spre exemplu CT 210 este un comitet tehnic "oglinda" al subcomitetelor
> tehnice internationale ISO/IEC JTC1 SC2 (Coded character sets), SC 34
> (Document description and processing languages) si SC 35 (User
> interfaces). Microsoft Romania este membru al acestui comitet.

Deci este Microsoft membru ASRO sau nu? Să înţeleg că participarea la
comitetele de lucru se poate face fără calitatea de membru ASRO?
Interesantă prezumţie.

Mă scuzaţi că insist, dar ASRO se face că plouă şi ignoră orice întrebări
legate de OOXML. O să ajung să le trimit întrebările prin fax sau
scrisoare recomandată. Nu înţeleg însă de ce se ascund. Deja am o idee
destul de clară despre cum s-au petrecut lucrurile şi am pregătit un
articol care va fi cel mai probabil preluat de NoOOXML, Groklaw şi
eventual Art Technica şi alte comunităţi şi publicaţii online. Nu-şi fac
nici un serviciu băgînd capul în nisip şi ignorînd situaţia. Dimpotrivă,
ar fi în interesul lor să clarifice pe cît posibil lucrurile. Asta,
evident, dacă nu au nimic de ascuns.

Ca să nu mai spun că refuzul de a oferi informaţii are deja iz penal,
pentru că sînt obligaţi prin lege s-o facă. Dar să trecem peste acest mic
detaliu.