--- Cristian Secară <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Există numeroase alte standarde care îmi pot
> afecta viața. De exemplu
> cele din industria chimică în domeniul
> medicamentelor. Sau elemente
> care țin de siguranța echipamentelor medicale
> dintr-o sală de operație.
> Cum ar fi să existe dezbateri în reviste despre
> toate astea și să se
> țină cont efectiv de părerea lui nea Gică
> taximetristu' exprimată
> într-un blog pe undeva ?

Ar fi o societate mult mai democratica si probabil mai
sigura.

> Ca importanță vitală, ODF/OXML/whatever sunt o
> jucărie/mizerie pe lângă astea

Impactul asupra unei economii nu este o jucarie.
1M de calculatoare in tara (cifra scoasa din burta, ca
si exemplu). Daca ori de cate ori trimiti un
resume/raport financiar/oferta etc. corespondentul iti
cere in format MSO, atunci la nivel national trebuie
sa platesti 200 M$. Bani care se duc, se tot duc si nu
se mai intorc in tara. Daca insa se standardizeaza pe
OO, acesti bani pot fi folositi pe plan local pentru
proiecte noi.

> și totuși nu există "publicitate" la acele
standarde.

Eu credeam ca este bine sa invatam din greselile
altora, nu sa le imitam si noi daca alti le fac.

Da poate ca io-s mai batran si moda s-a schimbat intre
timp.