On Fri, 14 Sep 2007 13:36:57 +0300, Skippy wrote:

> * S-a făcut vreo publicitate faptului că şedinţa va avea loc la data
> şi ora cînd a avut loc? Concret, cum a putut publicul din România să
> afle de faptul că această şedinţă va avea loc, ca să se implice dacă
> dorea?

Publicitate în sensul adevărat al cuvântului nu s-a făcut, cred,
nicăieri. La ce alt standard, indiferent de domeniu, ați auzit vreodată
să se facă "publicitate" ?
De asemenea data ședinței nu a fost publicată, cred, nicăieri.
Totuși, publicul cititor al listei TIC-Lobby (sau măcar abonații
nemijlociți) ar fi putut să se implice, dacă doreau. Măcar să fi cerut
mai multe informații printr-un simplu telefon. Nu știu de ce, dar am
așa senzația că nu a interesat pe nimeni la vremea când am trimis acest
mesaj în care se menționau și datele de contact
http://beta.agora.ro/agora-bin/lwgate/TIC-LOBBY/archives/tic-lobby.200705/Author/article-62.html

Ciudat cum după război se găsesc viteji întotdeauna ...

Cristi