On Fri, 2007-11-09 at 10:04 +0200, Cristian Secară wrote:

> Conţin toate caracterele româneşti ? :)

Oarecum off-topic: constat că în mesajele de la Răzvan (şi DOAR în
mesajele lui) caracterele româneşti se văd bine (cu virguliţe, nu cu
sedile) în mailerul meu (Evolution). Mai mult, se văd bine chiar şi când
fragmente din mesajelele lui sunt citate...

Acuma stau şi mă întreb:
* Se petrece aşa doar în mailerul meu?
* Face Răzvan ceva special? (singura diferenţă pe care o vad în headere
este că apare "format=flowed")
* Contează mailerul cu care se trimite mesajul? (la Răzvan pare să fie
Thunderbird pe Windows, la Cristi pare să fie Sylpheed pe GTK).

> Cristi

Mircea