On Fri, 09 Nov 2007 11:54:45 +0200, Mircea Sarbu wrote:

> Oarecum off-topic: constat că în mesajele de la Răzvan (şi DOAR în
> mesajele lui) caracterele româneşti se văd bine (cu virguliţe, nu cu
> sedile) în mailerul meu (Evolution). Mai mult, se văd bine chiar şi
> când fragmente din mesajelele lui sunt citate...

El este printre puținii care scrie corect. Eu de obicei scriu tot așa
(deci șț), dar experiența trecutului m-a învățat că pe lista TIC-Lobby
respectarea standardelor în materie de codări și seturi de caractere nu
este agreată, așa că atunci când scriu aici comut tastatura deliberat
în modul sedilistic (adică şţ) :)

Cristi