Recent prin presa au aparut tot felul de zvonuri privind nus' ce iminenta
procedura de infringement in legatura cu noua forma a legii ANRCTI.

MCTI-ul a dat un comunicat de presa decent si echilibrat, eu ca persoana
fizica :-) va pot zice mai pe sleau: toata isteria asta din presa este
artificiala si pornita de la ziaristi care inhata zvonuri si le umfla cu
pompa ca sa vanda ziarul.

Totul a pornit de la o scrisoare a comisarului european in care cerea
niste lamuriri pe care am citit-o si rascitit-o de nu stiu cate ori, si la
care s-a dat un raspuns clar si cat se poate de corect.

Iarasi neoficial, va pot spune ca un coleg care lucreaza in departamentul
de relatii externe si-a exprimat opinia ca totul a pornit de la o
nefericita traducere a legii din romana in engleza, traducere FACUTA DE
OAMENII LOR DE ACOLO, nu de ai nostri. Cica chestia asta nu se intampla
pentru prima oara.

Saptamana viitoare ma voi duce personal sa dau lamuriri si fata in fata cu
o persoana din cadrul comisiei si sa alung orice umbra de indoiala.

Pe urma, tehnic vorbind, din ce informatii mi s-au dat de oamenii de
specialitate, chiar daca legea ANRCTI ar fi catastrofala (lucru care e
departe de adevar) si daca comisiei i se pune pata pe noi si noi ne-am
tine batosi, probabil ca peste vreo 2 ani s-ar ajunge la procedura de
infringement.

Multe ar mai fi de zis, dar nu vreau sa intru in amanunte ca sa creada
cineva ca avem musca pe caciula. Mai multe detalii dupa ce ma duc sa dau
extemporale si proba la oral.    ;-)

Teo