Nu ca ar vrea fo' legatura cu subiectul firului, insa in '94-'95 IBM Romania
incerca sa vind PC-uri cu OS/2 preinstalat. In fapt, era optiunea implicita
in oferta. Stiu, pentru ca la momentul respectiv lucram pentru unul din
partenerii lor din provincie, fiind angajat tocmai pentru a vinde PC-urile
cu pricina. (Nu c-am si reusit sa vind vreunu' :-)... Erau, ca si Mac-urile,
de trei ori mai scumpe decit PC-urile noname de peste drum...)

A.M.