Dragi prieteni,

Imi face placere sa vad ca s-au publicat propuneri de rezolvare pentru cca 50%
din comentariile membrilor ISO (1795 dintr-un total de 3522). Comisia tehnica
de la Ecma este increzatoare ca va publica propuneri de rezolvare pentru toate
comentariile pana in 14 ianuarie. Conform procedurilor ISO, doar comisiile
nationale (ale membrilor ISO) au acces la propunerile Ecma. Printre propunerile
din acest lot sunt:
1) Allowing for ISO-8601 Dates;
2) Internationalized handling of weekdays and weekends;
3) Language tags;
4) Page Borders;
5) Usage of ISO standards for grammars.

Detalii la
http://www.ecma-international.org/news/TC45_current_work/New%20set%20of%20proposed%20dispositions%20posted.htm.

Lectura suplimentara pentru cei care inca mai cred ca Open XML nu ar trebui sa
fie standard: "All Interface Technologies by Market Dominators should be QA-ed,
ZRAND Standards!" de Rick Jelliffe la
http://www.oreillynet.com/xml/blog/2007/12/all_interface_technologies_by.html.
Tot de la Rick aflam ca "Previously uncooperative multinational does the right
thing: market-dominating, proprietary document format accepted as ISO
standard", adica Adobe PDF 1.7 a devenit ISO 32000 cu un scor de 13:1 (un
singur vot impotriva).

Cu stima,

Zoli Herczeg
isv evangelist | developer & platform evangelism | microsoft romania |
http://itboard.ro/blogs/zolis_tool