http://www.oreillynet.com/xml/blog/2007/12/all_interface_technologies_by.html.
> Tot de la Rick aflam ca "Previously uncooperative
> multinational does the right thing:
> market-dominating, proprietary document format
> accepted as ISO standard", adica Adobe PDF 1.7 a
> devenit ISO 32000 cu un scor de 13:1 (un singur vot
> impotriva).

Zoli, dumneata fie te faci ca nu intelegi fie pretinzi
ca nu intelegi. Da din doua, una.

1. Daca Georgica a dat cu piatra-n geam atunci
inseamna ca trebuie sa dam si noi. Logica Microsoft
:-) OK, imi dau seama ca a fost numai PR de 2 centi.

2. Mai zilele trecute am trimis un mesaj cu ultima
"ciocnire" dintre mine si
"functii/parametri/comportament" nedocumentat
Microsoft.
<intermezzo>
Ciocniri care au inceput acum 13 ani cu redirectorul
de retea si alte functii nedocumentate din MS-DOS si
de acolo m-am transformat din pro in anti Microsoft.
</intermezzo>
Si am pus intrebarea: "La ce foloseste un standard
Microsoft daca ceea ce scrie in standard
(documentatie) este total diferit fata de realitate?".

Si aici este problema mare cu OpenXML. MICROSOFT NU
MAI ARE CREDIBILITATE CA SE COMPORTA CIVILIZAT.

Daca un copil face ce face Microsoft, o ia cu cureaua
la fundul gol de aud toti vecinii. Ei bine, pentru
exact acelasi tip de comportament Microsoft vrea sa
fie apreciat, adulat si crezut pe cuvant.

Ajunge !!!

Nu ne putem permite sa votam pentru "standarde" de
milioane de pagini din care 99.9% sunt gunoi devotat
exclusiv mentinerii compatibilitatii cu un format
invechit, proprietar si care ruleaza numai si numai pe
Windows. Chestii care din start GARANTEAZA lipsa de
interoperabilitate 100% cu software-ul scris pentru
alte sisteme de operare.

Daca este sa aven un standard, atunci acesta trebuie
sa fie elaborat de o organizatie independenta (nu de o
firma "for profit") iar tinta efortului trebuie sa fie
100% interoperabilitate. OO face asta, OpenXML
garanteaza ca nu o sa o faca.

Daca OO nu e bun asa cum este, Microsoft poate sa vina
cu propuneri pentru imbunatatirea lui. Propuneri care
sa fie analizate, votate si daca sunt valabile,
adoptate de comitet. Orice standard se poate
imbunatatii in versiunea 2.0, 3.0 ....

Nimeni (cu exceptia shareholder-ilor Microsoft) nu are
nevoie de OpenXML. Lumea are nevoie de un standard
deschis.

Microsoft fie sa se alature efortului pentru
imbunatatirea OO fie sa taca din gura. Deja am vazut
destul de mult ca sa intelegem ca ceea ce face
Microsoft este manat exclusiv de lacomie corporatista.