Hello,

Tentativa mea de a înscrie "din oficiu" pe toţi membrii activi în
ultimele luni a eşuat... Din motive cât se poate de pertinente (evitarea
utilizării GG ca instrument de spamming) cei de la Google au vrut să
verifice situaţia, ceea ce (zic ei) că durează 1-2 zile lucratoare.
Le-am trimis explicaţiile, dar înca nu am primit răspunsul.

Am încercat să le păcălesc vigilenţa prin loturi mai mici şi am reuşit
să înscriu astfel vreo 10-12 din lista (primii lin listă şi cei cu
"probleme" - gen diacritice în nume). Până la urmă n-a mai mers nici
aşa.

Vă propun să trecem pe varianta de backup.

(a) Voi încerca să trimit (batch) invitaţii. Ele vă vor furniza url-ul
pentru înscriere. S-ar putea ca pentru înscrierea prin interfaţă web să
aveţi nevoie de un cont Google (gmail e destul). Dacă nu aveţi şi nu
doriţi să vă faceţi unul... aveţi varianta (b2).

(b) Dacă nu primiţi invitaţie în următoarele ore (fie nu sunteţi în
listă, fie invitaţiile vor fi la rândul lor blocate), vă invit să vă
înscrieţi
  (b1) fie prin web (http://groups.google.com/group/tic-lobby/ - dacă
aveţi cont Google;
  (b2) fie prin email, trimiţând un mesaj la adresa
[EMAIL PROTECTED] (de pe adresa prin la care doriţi
să primiţi postarile).

IMPORTANT: Toata lumea e invitată!

Vă mulţumesc pentru înţelegere,

Mircea Sârbu

- moderator TIC-Lobby -

On Wed, 2008-01-09 at 17:06 +0200, Mircea Sarbu wrote:
Vă salut pe toţi!

> [...]
>
> Am încercat să fac această trecere cât mai lină, scop în care mi-am
> permis să ÎNSCRIU "din oficiu" pe toţi cei care au postat cel puţin o
> dată începând cu data de 17 mai 2007 (cu o singură nefericită
> excepţie...). Lista celor abonaţi este la sfârşitul mesajului şi vă
rog
> să o consultaţi în cazul în care nu veţi primi în cursul zilei de azi
> mesajul care vă anunţă înscrierea (e posibil ca adresa pe care am
> extras-o să nu fie cea actuală, caz în care vă rog să mă contactaţi).
>
> NOTĂ (ulterioară): Lista mea de "Add members directly" a fost
considerată suspectă (spam) de staff-ul Google, aşa că au cerut
explicaţii. Sper să fie ok (dar poate întârzie puţin).

> [...]
> http://groups.google.com/group/tic-lobby/feeds
>
> În privinţa moderării... Până la noi ordine, rămâne cum am
stabilit :-)
> Mesajele de la vechii membri nu vor mai trece pe la mine pentru
> aprobare.
>
> Pentru orice nelamuriri, vă stau la dispoziţie.
>
> MULŢUMIRI SPECIALE:
> * Agora Media - cei care au patronat şi susţinut lista TIC-Lobby de la
> începuturi şi până astăzi.
> * NetSoft - cei care au asigurat suportul tehnic.
> * Jani Monoses - care m-a ajutat şi m-a consiliat în crearea TIC-Lobby

[...]
http://beta.agora.ro/agora-bin/lwgate/TIC-LOBBY/
http://beta.agora.ro/agora-bin/lwgate/tic-lobby/archives/