Αγαπητέ φίλε Νίκο

Εχω χωρίσει το σκληρο σε 3 partition

1. / (root) ρίζα
2. /home
3. /swap

Για να παώ από την μία διανομή στην άλλη κατεβάζω τη νέα εκδοση τρεχω το
livecd και κάνω install. Ακολουθώ τον wizard και εκεί που ζητάει τον
τεμαχισμό του δίσκου δηλώνω χειροκίνητα. Αφήνω το /home και το /swap ώς
έχουν και δίνω εντολή να γινει format μόνο το /root. Ετσι δεν πειράζεται
τιποτα από τις ρυθμίσεις και τα προγράμματα που εχω απλα φορτώνω τον νέο
πυρήνα. Δεν συνηθίζω να το κάνω το update οn-line επειδή παίρνει πάρα πολύ
χρόνο και καμμια φορά κολλάει. Ετσι προτιμώ να κατεβάσω την διανομή μέσα απο
το site.
Ελπίζω να βοήθησα.

Σωκράτης.

Στις 22/3/2008, nikos almpanopoulos <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

> Το 7.10 είναι το πρώτο μου ubuntu, αναρωτιέμαι πώς θα περάσουμε στο
> 8.04, με αναβάθμιση όπως γίνεται τώρα με τις ενημερώσεις ή με νέα
> εγκατάσταση;

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering