On Mon, 2008-03-24 at 10:35 +0200, SOKRATES ARGYRIOU wrote:
> Αγαπητέ φίλε Νίκο
>
> Εχω χωρίσει το σκληρο σε 3 partition
>
> 1. / (root) ρίζα
> 2. /home
> 3. /swap
>
> Για να παώ από την μία διανομή στην άλλη κατεβάζω τη νέα εκδοση τρεχω
> το livecd και κάνω install. Ακολουθώ τον wizard και εκεί που ζητάει
> τον τεμαχισμό του δίσκου δηλώνω χειροκίνητα. Αφήνω το /home και
> το /swap ώς έχουν και δίνω εντολή να γινει format μόνο το /root. Ετσι
> δεν πειράζεται τιποτα από τις ρυθμίσεις και τα προγράμματα που εχω
> [...]

Ρωτάω με καθυστέρηση 2,5 εβδομάδων αλλά αναρωτιέμαι:
Αν όπως περιγράφεις κάνεις format το root, μετά τη νέα εγκατάσταση,
φαντάζομαι ότι πρέπει να επανεγκαταστήσεις όσα πρόσθετα πακέτα είχες
κατεβάσει από το synaptic (π.χ. restricted-extras, google-earth, samba,
κλπ), σωστά;
Στην περίπτωση μου ευτυχώς το απλό upgrade (χωρίς format root) από 7.10
σε 8.04 δούλεψε τέλεια και ότι είχα εγκατεστημένο συνέχισε να δουλεύει
με τις ίδιες ρυθμίσεις μια χαρά. Παρόλα αυτά θα ήθελα να λύσω την απορία
μου.
Ηλίας