Μήπως θα μπορούσαμε να κάνουμε μια προταση στους προγραμματιστές του wubi
ώστε να προσθέσουν και την επιλογή να μπορεί να κάνει την εγκατ/ση και από
αρχείο .iso που θα του υποδικνύεις την τοποθεσία?
Να εχει δηλ. και τις 2 επιλογές. Είτε από δίκτυο είτε από δισκο.
Νομίζω οτι ειναι μια πολύ καλή π΄ροταση.

Ευχαριστώ.

Στις 26/3/2008, Stavros Temertzidis <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε: