2008/3/26 SOKRATES ARGYRIOU <[EMAIL PROTECTED]>:
> Γι αυτο λέω να ενημερώσουμε τους προγραμματιστές του wubi. Νομιζω οτι θα
> βοηθήσει πολύ αυτή η επιλογή.
> Επίσης στην νέα εκδοση του hardy υπάρχει το wubi η θα προστεθει στην τελική
> έκδοση?

Υπάρχει ήδη στην Beta που κυκλοφορεί.

> Και επίσης θα υποστηρίξη το iso του δίσκου η θα ζητηση πάλι σύνδεση στο
> δίκτυο?

Δεν το έχω χρησιμοποιήσει αλλά στα release notes της Beta αναφέρεται:

"Wubi works with a physical CD or in stand-alone mode, by downloading
an appropriate ISO to install from. It can be found on the root of the
CD as Wubi.exe." (από https://wiki.ubuntu.com/HardyHeron/Beta )

>  Υπάρχει καποιος φίλος που το χρησιμοποιήσε να μας ενημερώση?
>
> Ευχαριστώ.
>

> Στις 26/3/2008, Stavros Temertzidis <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

> wubi ώστε να προσθέσουν και την επιλογή να μπορεί να κάνει την εγκατ/ση και
> από αρχείο .iso που θα του υποδικνύεις την τοποθεσία?

> κατεβάζει αυτόματα είναι τα

> αυτή η δυνατότητα να γίνεται εγκατάσταση

> P Think before you print.
> Argyriou Sokrates
> Technikal Satelite engenering
> Thesaloniki Greece

Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.
Research Academic Computer Technology Institute