Καλησπέρα φιλε μου.
Αν ακους απο ακουστικά αυτο σημαινει οτι εχει φορτώσει σωτά τους drivers της
κάρτας ήχου. Σου βγάζει το μεγάφωνο απο το οποίο μπορεις να ρυθμίσεις
ενταση.
Επειδή ειχα κάποιο παρόμοιο πρόβλημα με TOSHIBA στα πλαινά του υπολιστή εχει
χειροκίνητο volume . Εξέτασε τα πλαινά μερη και πρεπει να είναι διπλα από τα
βυσματα..Εγω δεν το ήξερα και το ανακάλυψα τυχαία.

Εελπίζω να βοήθησα

Σωκράτης.

Στις 15/4/2008, kostas User <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

> Καλησπερα σε ολους!
>

> πριν περιπου 10 με 15 μερες ειχα κοινοποιηση στην λιστα ενα προβλημα,
> καταρχην ευχαριστο για την υποστηριξη και για την ανταποκριση σας!η
> καθηστερηση μου οφειλεται στο οτι εκανα εγκατασταση ubuntu 8.04 beta
> μεσα απο τα windows και σαν αποτελεσμα ειχα να μην μπορω να ανοιξω τα
> windows. δεν ξερω γιατι εγινε αυτο και ισως να οφειλεται και σε δικο μου
> λαθος. οσο για τα iso αρχεια  του 8.04 εχω και εκει προβλημα, δηλαδη το
> δισκακι στο οποιο γραφω το iso εχει λαθη και δεν φορτωνει τον kernel.
> μηπως πρεπει να γινει σε dvd???

> [...]

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering