2008/4/15 Konstas Marmatakis <[EMAIL PROTECTED]>:
> Επειδή το πρόβλημα είναι κοινό για Toshiba με Realtek κάρτα ήχου ρίξε
>  μια ματιά εδώ:
>  https://help.ubuntu.com/community/HdaIntelSoundHowto

Πράγματι, το να διαβάσει και να ακολουθήσει κάποιος τις οδηγίες από
την παραπάνω σελίδα είναι ο καλύτερος τρόπος για την επίλυση του
ζητήματος.
Γενικά το ζήτημα έχει να κάνει με το Ubuntu 7.10 που δεν περιλαμβάνει
μια πρόσφατη έκδοση του υποσυστήματος Alsa.
Είναι 9 μέρες σιωπηρής αναμονής για το 8.04 ;-) ή, διαβάζεις το
σύνδεσμο που αναφέρει ο Κώστας.

Σίμος