Ευχαριστω παιδια. Να διευκρινισω κατι. Η ιδεα δεν ειναι δικη μου. Την αρχικη
εικονα την πηρα απο ενα link που εδωσε ο σπυρος. Εγω εκανα τις
τροποποιησεις.

Θα τυπωσω καμια 20αρια αφισες αλλα δεν εχω καθολου χρονο για να τις κολλησω.
Αν θελει καποιος να του πω απο που θα τις παραλαβει. Επισης υπαρχει
περιπτωση να βρω λιγο χωρο σε κατι που εχω να τυπωσω αυριο και να ετοιμασω
και καποια flyers. Υπολογιζω να ειναι γυρω στα 500-1000. Αλλα περισσοτερα θα
γνωριζω αυριο το πρωι. Τα flyers θα ειναι σμικρυνση της αφισας. Αν θελετε να
κανουμε καποια αλλαγη να μου το πειτε μεχρι αυριο γυρω στις 10 το πρωι.