2008/4/22 PanosDotK <[EMAIL PROTECTED]>:
> Στο λιγο χρονο που βρηκα ασχοληθηκα λιγο με την αφισα. Μπορειτε να τη δειτε
> εδω:
>
> http://img260.imageshack.us/img260/2696/finalsubuntu4zx6.jpg
>
> Καποιες διευκρινισεις.
>
> 1. Το "ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ" στην αρχη δεν μου αρεσε και τοσο. Αν καποιος εχει
> καποια καλυτερη ιδεα να το αλλαξουμε. Αυτο που θελουμε ειναι (κατα τη γνωμη
> μου) να κεντρισουμε την προσοχη στο δωρεαν ωστε να τραβηξουμε κοσμο.

Αν και είμαι Αθήνα και ίσως δεν μου πέφτει λόγος για το Release Party
της όμορφης Θεσσαλονίκης, διαφωνώ κάθετα με αυτό που λες. Η έμφαση
πρέπει να δίνεται στο Ελεύθερο και όχι στο δωρεάν. Δεν ψάχνουμε για
ανθρώπους που επιζητούν το δωρεάν! Αυτοί έτσι κι αλλιώς μπορούν να
βρουν το δωρεάν στα warez, crackz, torretz και άλλα "παράνομα" zzz,
αλλά και σε μη ελεύθερο λογισμικό που υπο ορισμένες συνθήκες μπορούν
εντελώς νόμιμα να αποκτήσουν δωρεάν ή με πολύ μικρό κόστος (δες
microsoft academic licence και άλλες παρόμοιες, sharewares, demos
κλπ). Αυτό που πρέπει να προβάλουμε σχετικά με το ubuntu (και το
ελεύθερο λογισμικό γενικά) είναι η ελευθερία και η συμμετοχικότητα στα
πλαίσια της οποίας αναπτύσσεται και λειτουργεί. Ακόμα και αν για
κάποιους δεν είναι αυτοί οι αρχικοί λόγοι για τους οποίους μπήκαν στον
κόσμο του ελεύθερου λογισμικού, πρέπει συνεχώς να τους τους θυμίζουμε.
Έχουμε ανάγκη από μέλη ελεύθερων συμμετοχικών κοινοτήτων λογισμικού,
όχι από καιροσκόπους που επιζητούν το τζάμπα (και οι τελευταίοι βέβαια
είναι ελεύθεροι να επωφεληθούν όσο θέλουν από το ελεύθερο λογισμικό,
αλλά είναι λάθος να εστιασθούμε σε αυτούς αν όχι για να τους
εκπαιδεύσουμε στις αρχές του ελεύθερου λογισμικού). Διαφορετικά ας
ανοίξουμε άλλο ένα warez....

Κατά τα άλλα πολύ όμορφη η αφίσα!

> 2. Στο ubuntu-gr δεν λετε σε ποιο flocafe θα γινει και υπέθεσα της παραλιας.
>
> 3. Η αρχικη εικονα δεν ηταν στη σωστη αναλυση αλλα δεν μας πειραζει εφ' οσον
> τυπωθει ψηφιακα
>
> 4. το σημα του flocafe επιτηδες μπηκε ετσι ωστε η υπευθυνη να σας αφησει να
> το κολλησετε. Αν της πεις κιολας οτι θα μπουν σε διαφορα σημεια στην πολη θα
> ειναι και διαφημιση γι' αυτους
>
> Περιμενω τις εντυπωσεις σας

Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.
Research Academic Computer Technology Institute