Athanasios Lefteris wrote:

> Νομίζω ότι το όλο θέμα πάει ανάποδα. Πρώτα διαδίδεται μια τεχνολογία
> και μετά υπάρχει ενδιαφέρον για πιστοποίηση και όχι το ανάποδο. Εάν
> υπάρχουν αρκετά παιδιά που χρησιμοποιούν linux και επίσης
> χρησιμοποιείται από το δημόσιο/εταιρίες, οι οργανισμοί πιστοποίησης
> δεν θα σκίζονταν ποιος θα έχει την καλύτερη πιστοποίηση για το OO.o
> και Ubuntu; Νομίζω ναι. Οπότε ο στόχος μας θα πρέπει να είναι νομίζω
> να το κάνουμε όσο το δυνατόν πιο διαδεδομένο και όχι να φτιάξουμε
> πιστοποιήσεις πρώτα :) Αν και νομίζω υπάρχει πιστοποίηση για ΟΟ.ο.

> Σε βρίσκω λίγο απαισιόδοξο..

Συμφωνω οτι δεν πρεπει να κοιταμε πως θα κανουμε πρωτα μια πιστοποιηση
και μετα να διαδοσουμε αυτο που θα πιστοποιουμε.Το ECDL ηδη πατουσε πανω
σε ενα διαδεδομενο συστημα.Το μονο που εκανε ειναι να ριξει αρκετα λεφτα
για διαφημιση ωστε να πετυχει την ισοτητα:

Ποιστοποιηση στους υπολογιστες για το δημοσιο = ECDL

Και δεν κανω λαθος σε αυτο.Η σχολη μου ειναι πιστοποιημενο εξεταστικο
κεντρο αλλα οταν μου ζητατε η γνωμη μου την λεω χωρις φοβο.
Οποιος το εχει δεν σημαινει οτι ξερει και τι ειναι ο υπολογιστης.Οποιος
ξερει να κανει παρκαρισμα,ξεκινημα σε ανηφορα και οπισθογωνια δεν
συμαινει οτι ξερει να οδηγα.
Πρωτα πρεπει να μπουνε οι σωστες βασεις.Και αυτο ξεκινα απο καποια απλα
βηματα.Πρωτον να γινει μεταφραση.Και δευτερον να χτυπησουμε στην αρχη
καποια προτυπα δημοτικα τα οποια εχουν υπολογιστες και καποια γυμνασια.

Εγω καπως ετσι το σκεφτομαι γιατι υποθετω πως την σειρα πρεπει να
μπαινει οταν ακομα εισαι μικρος.