Δηλαδή αυτό έγινε αντιληπτό από τα γραφόμενά μου; Ότι ξύπνησα στραβά;
Λυπάμαι τότε που έδωσα τέτοια εντύπωση και ζητώ συγνώμη.

Και όσο για τον εκπαιδευτικό... Θα του δώσω όσα στοιχεία μπόρεσα να βρω
ο ίδιος μου και αυτά που μου δώσατε τώρα και ας κάνει ότι τον φωτίσει ο
Θεός.

Εάν είναι να το παίζω "ο τρελός της λίστας", να κακοχαρακτηρίζομαι για να
λαμβάνω
απαντήσεις, να μου λείπει...

Και πάλι ζητώ συγνώμη για το ύφος του πρώτου mail... Μάλλον πρέπει πρώτα να
πίνω τον καφέ μου και μετά να κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή μου.

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10