Sorry για την αργοπορία.

Ρώτησα για το κομπολόι. Μπορούν να μπούν 2 όψεις. Σκέφτομαι στην μια να
είναι το σήμα και η άλλη το ubuntu-gr. Αν έχετε αντίθετη άποψη, πείτε
μου. Το χρώμα της χάντρας λέω για το πορτοκαλί χρώμα όπως του λειτουργικού.
Το κόστος μου είπε να υπολογίζω περίπου 1,50Ε.

Να γνωρίζετε ότι η δουλειά θα γίνει μετά τις εξετάσεις (περίπου Ιούλιο).
Ευχαριστώ

O/H John Fakinos έγραψε: