OK, ενδιαφέρομαι κι εγώ τότε για λίγα κομμάτια (5-10 σύνολο).
Κράτησέ μας ενήμερους για την εξέλιξη :-))
Untitled Document

------------------------------
Vasilis Yiannakos
billyiannakos(at)gmail.com
photography.yiannakos.gr
skepseis.yiannakos.gr
Athens, Hellas
------------------------------

O/H Stathis έγραψε:
Φαντάζομαι μέχρι Αρχές Ιουλίου.
Για την αποστολή, με ταχυδρομείο (δεν ξέρω το κόστος). Αλλά καλό θα ήταν να σταλούν όλα μαζί σε 1 άτομο σε κάθε πόλη για να μην βγουν πολλά στα μεταφορικά.
Ρίξτε και ιδέες για το πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.

O/H Vasilis Yiannakos έγραψε:
Μέχρι πότε λοιπόν μπορούμε να δηλώσουμε ακριβή αριθμό κομματιών? Η αποστολή πώς μπορεί να γίνει?

------------------------------
Vasilis Yiannakos
billyiannakos(at)gmail.com
photography.yiannakos.gr <http://photography.yiannakos.gr>
skepseis.yiannakos.gr <http://skepseis.yiannakos.gr>
Athens, Hellas

O/H Stathis έγραψε:
Sorry για την αργοπορία.

Ρώτησα για το κομπολόι. Μπορούν να μπούν 2 όψεις. Σκέφτομαι στην μια να είναι το σήμα και η άλλη το ubuntu-gr. Αν έχετε αντίθετη άποψη, πείτε μου. Το χρώμα της χάντρας λέω για το πορτοκαλί χρώμα όπως του λειτουργικού.
Το κόστος μου είπε να υπολογίζω περίπου 1,50Ε.

Να γνωρίζετε ότι η δουλειά θα γίνει μετά τις εξετάσεις (περίπου Ιούλιο).
Ευχαριστώ