δεν πρέπει να  έχει καμία σχέση με την αναβάθμιση.
τελικά το κατάφερα να το κάνω να παίξει αλλάζοντας τις ρυθμίσης ασφαλείας
του ασύρματου από WPA2 σε WEP.
με WEP ο υπολογιστής δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ, ούτε ο p4 που έχω ο δικός μου δεν πάει
τόσο καλά.
μόλις το ξαναγυρίσεις σε WPA/WPA2 το πρόβλημα συμβαίνει ακαριαία και δεν
μπορείς ούτε να πληκτρολογήσεις.
έχω παρατηρήσει ένα process που σηκώνεται μόλις ενεργοποιηθεί το WPA με
όνομα wpa_supplicant, τρέχει ώς root και με priority "real time".
το πιο παράξενο είναι ότι το load average ανεβαίνει αμέσως σε 3-3.5 ενώ το
99% του χρόνου λέει ότι είναι "idle".
μόλις το σκοτώσω (με sudo killalll -9 wpa_supplicant), το σύστημα
επανέρχεται στα σύγκαλά του.
μου κάνει πολύ εντύπωση γιατί στο λαπτοπ της δουλειάς (ένας pentium M)
δουλεύει άψογα στο WPA/WPA2.
τώρα θα πρέπει αναγκαστικά να γυρίσω σε WEP μέχρι να βρώ λύση.
αν έχεις κανείς καμιά ιδέα θα το εκτιμούσα πολύ...