O/H Giannis Tsakiris έγραψε:
> [...]
> έχω παρατηρήσει ένα process που σηκώνεται μόλις ενεργοποιηθεί το WPA
> με όνομα wpa_supplicant, τρέχει ώς root και με priority "real time".
> το πιο παράξενο είναι ότι το load average ανεβαίνει αμέσως σε 3-3.5
> ενώ το 99% του χρόνου λέει ότι είναι "idle".
> μόλις το σκοτώσω (με sudo killalll -9 wpa_supplicant), το σύστημα
> επανέρχεται στα σύγκαλά του.
> μου κάνει πολύ εντύπωση γιατί στο λαπτοπ της δουλειάς (ένας pentium M)
> δουλεύει άψογα στο WPA/WPA2.
> τώρα θα πρέπει αναγκαστικά να γυρίσω σε WEP μέχρι να βρώ λύση.
> αν έχεις κανείς καμιά ιδέα θα το εκτιμούσα πολύ...
Tα WPA/WPA2 χρειάζονται τη βοηθητική εφαρμογή wpa_supplicant. Τώρα γιατί
παρουσιάζει το πρόβλημα αυτό; Είναι πιθανό να προέρχεται από
προβληματικό οδηγό της ασύρματης κάρτας δικτύου. Μπορείς να ψάξεις στο
διαδίκτυο με το όνομα του οδηγού που χρησιμοποιείς (μήπως έχεις
ndiswrapper;) και το wpa_supplicant.

Σίμος