Αγαπητέ Σίμο.

Προηγουμένως ειχα πάλι ubuntu 7,10 με αναβάθμιση σε 8,04. Τα fonts στο login
screen ήταν σωστά. Μετά την καθαρη εγκτάσταση ανακάλυψα το πρόβλημα στο
πρώτο login. Υπολόγισα οτι με τις αναβαθμίσεις θα έστρωνε αλλά έμεινε το
ίδιο. Εχω κρατημένο το xorg.conf από το λειτουργικό που ειχα. Αν το αντικ/σω
θα διορθωθει?. Από κάρτα γραφικών ειναι της intel 9345 και δουλευει άψογα
μόλις κάνω login ( compiz, εφφε ολα ).

Ευχαριστω.

Στις 7 Ιούνιος 2008 12:16 μμ,ο χρήστης Simos Xenitellis <
[EMAIL PROTECTED]> έγραψε: