Σιμο

Το έστειλα. Ελπίζω να το λάβετε.
Αν κάνω copy paste το παλιο xorg.conf με το νεο το πρόβλημα δεν θα
διορθωθεί?
Επίσης το παλιό που εχω κρατήσει ειναι από 7.10. Τι εγινε στο 8.04 και δεν
βλεπει την καρτα γραφικών και ολα ειναι στο default?
Επίσης στους οδηγους λογισμικού το παράθυρο ειναι άδειο. Πριν κάνω format
ειχε μέσα την καρτα wireless και την καρτα γραφικών της INTEL.

Ευχαριστώ.

Στις 7 Ιούνιος 2008 6:06 μμ,ο χρήστης Simos Xenitellis <
[EMAIL PROTECTED]> έγραψε: