2008/6/8 Vasilis Yiannakos <[EMAIL PROTECTED]>:
> Όποτε κάποιο αρχείο ή η διαδρομή προς το αρχείο περιέχει χαρακτήρα
> κενού, το linux σταματά στο κενό και κατά συνέπεια δεν βρίσκει το αρχείο!
>
> Θέλω πχ να φτιάξω έναν launcher για /media/<disk>/Program Files/<file>
> και κατά την εκτέλεση ωάχνει για directory "Program" οποτε και δεν
> βρίσκει τίποτα!
>
> Ποιόν χαρακτήρα πρέπει να βάλω για να του δείξω ότι μεταξύ "Program" και
> "Files" υπάρχει *χαρακτήρας* space?

Γενικά βάζεις π.χ.  "/media/<disk>/Program Files/ThatProg/file.exe"
δηλαδή βάζεις διπλά εισαγωγικά.

Όταν χρησιμοποιείς το Ubuntu (=GNOME), και
α. κάνεις δεξί κλικ στον πίνακα εφαρμογών,
β. «Προσθήκη στον πίνακα εφαρμογών»
γ. «Εκκινητής προσαρμοσμένης εφαρμογής»
δ. «Περιήγηση»
τότε από το γραφικό περιβάλλον επιλέγεις το αρχείο και θα το βάλει
αυτόματα με διπλά εισαγωγικά.

Σίμος