Διαβάζοντας ολα οσα λέει η google μπερδεύτηκα.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει εγώ που εχω GNOME UBUNTU μπορώ να κατεβάσω το
πακέτο και να κάνω εγκατάσταση κατευθείαν?
Να τρέξω το αρχειο tar να εγκατασταθεί και από εκεί ειμαι ετοιμος?

Ευχαριστώ.

Στις 8 Ιούνιος 2008 1:44 μμ,ο χρήστης Simos Xenitellis <
[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering