Στις 03/03/2011 10:06 μμ, ο/η Παύλος-Πέτρος Τουρνάρης έγραψε:
Επιβεβαιώνω

>  Download Speed: *3417* kbps (427.1 KB/sec transfer rate)
Με επιβεβαιώνεις.
Έχω σοβαρές ενδείξεις ότι εδώ και 15 περίπου μέρες, η οτενέτ έχει μειωμένη ταχύτητα με το εξωτερικό, αλλά το helpdesk της δεν έχει ιδέα (το πιθανότερο) ή δεν το παραδέχεται. Το συγκεκριμένο σάιτ - μετρητή ταχύτητας με τη Νέα Υόρκη το χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια. Το τελευταίο έτος που είχα 24άρα ταχύτητα, όποτε και να το δοκίμαζα έπαιρνα 14-16 Mbps στο download, ενώ παραπλήσιες ταχύτητες έπαιρνα από άλλα σάιτ με το εξωτερικό (ΗΠΑ ή Ευρώπη). Πείτε το παραξενιά, πάντως διαρκώς (ας πούμε 2-3 φορές τη βδομάδα) έκανα τη μέτρηση και επιβεβαίωνα. Επίσης, έβλεπα ότι όταν κατέβαζα ένα μεγάλο αρχείο από εξωτερικό η πιο συνηθισμένη ταχύτητα ήταν 1,500 - 1,800 kbps. Το ίδιο όταν έκανα πχ. τις ενημερώσεις του ubuntu, όπου έχω επιλέξει τον κεντρικό διακομιστή και όχι της otenet.

Εδώ και δύο βδομάδες λοιπόν η ταχύτητα με το εξωτερικό έχει πέσει στο 1/10 (μου θυμίζει τότε που είχα 2Mbps σύνδεση) ενώ από Ελλάδα παραμένει ίδια.

Ελπίζω να απαντήσουν και άλλα μέλη με 24άρα οτενέτ, δίνοντας τη δική τους μέτρηση στο συγκεκριμένο μετρητή (speakeasy - New York) για να έχω περισσότερα στοιχεία.

Νίκος

ΥΓ.
Κώστας Παπαδήμας said:
Works fine for me.. Στη ταχύτητα που κλειδώνω, τόσο περίπου δείχνει και
το<http://www.speakeasy.net/speedtest/

Ήτοι; Ποια είναι αυτή η ταχύτητα Κώστα;