Στις 06/03/2011 11:21 πμ, ο/η Νίκος Αλμπανόπουλος έγραψε:

    εγω να σου πω την αληθεια δεν βλεπω κανενα προβλημα, κατεβαζω οπως
    κατεβαζα, αλλα για να μου φυγει και η περιεργεια για πες μας απο
    που κατεβαζεις και λες οτι εχεις προβλημα? αλλιως μπες σε εναν
     ftp της γερμανιας και κανε download ενα iso μιας διανομης, και
    μετα δωσε μας το link εδω περα (για εμας που εχουμε ΟΤΕνετ) να σου
    πουμε αποτελεσματα.

Αυτό του σύστησα και εγώ στο forum: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=44&t=17113 <http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=44&t=17113>
( εκτός κι αν ο nikosal είναι άλλο άτομο :) )

Σάββα, την είχα κάνει αυτή τη δοκιμή όταν την πρότεινες και είχα πάρει το ίδιο (αργό) αποτέλεσμα. Για αυτό συνέχισα με το ερώτημά μου.

Την έκανα λοιπόν ξανά, σήμερα Κυριακή πρωί.

Brazil (mirror.globo), maverick, amd64: 230 kbps (σχεδόν σταθερά)
Germany (tudos.de), maverick, amd64: 350 - 800 kbps (ανεβοκατεβαίνει σαν γιο γιο)
USA (anl.gov), maverick, amd64: 190 - 250 kbps

Και αυτά Κυριακή πρωί...

Όποιος λοιπόν έχει οτενετ/24 ας κάνει τον κόπο να παραθέσει τα δικά του
Εγώ δεν έχω otenet άλλα θα σου συμβούλευα  να μπεις εδώ

https://ps.otenet.gr/active/ServiceActivation/csLoginAuthentication.jsp

και κάπου στις ρυθμίσεις τις σύνδεσης σου έχει ενεργοποιημένο βαθμός προστασίας , βγάλε το και επέλεξε ΟΧΙ , μετά κάνε ρεστάρτ το ρούτερ και δες με τις νέες συνθήκες , η απλά κλείσε τον για μερικά λεπτά και μετά άνοιξε και δοκίμασε .

Ευχαριστώ,
Ν.