Νομίζω πως κατάλαβα.

Αυτό το άρθρο που έχεις στο μυαλό σου να κανείς αν μπορείς να το συντομευσεις
θα ήταν καλή ιδέα. :) :)

Θα με ενδιέφερε να κάνω κάτι τέτοιο και για να μάθω αλλά και για να μην θυμάμαι
ένα σωρό από νούμερα.

Από το iPhone μου

27 Ιουλ 2011, 20:53, ο/η Konstantinos Togias <ktog...@math.upatras.gr> έγραψε: