Aduh nqrik pisan di hari gini masih aya dakwah cara
kieu..maksadna sae keur ngelingan..ngan eusina atanapi
carana parantos katingaleun zaman...Tahun 1980 an abdi
ngayakeun diskusi internal ngondang uztadz langganan
sareng sababaraha psykolog..angtos sareng Ibu2
(anggota Dharma Wanita)....pondokna..cara nyingsieunan
anu serem kieu kalahka dianggap nonsens...jrrd.
kasimpulan eta diskusi...."Kedah nganngo cara anu
tiasa kabeuli sareng kaharotos ku wawasan sareng
kaimanan nu para wanoja...pangbinaan ku caroge anu
gaduh wawasan konseptual sareng pngaweruh dina ka
Islaman langkung epektip ti batan cara disingsieunan
jeung dijurukeun siga kitu"

Cenah.....ceuk anu mili diskusi terbatas eta...