lain baraya, ari uing mah noongna nu dimaksud hiji golongan nu salamet
teh, ayana ti tiap golongan. geura pek we titenan da jelema bener teh
ayan di tiap golongan oge. kitu deui jelema gelo, aya di tiap
golongan. piraku ari nu gelo pedah aya dina hiji golongan, terus
dijamin salamet mah.

salam,
mh

Kirim email ke