Kumaha mun Ustadz atanapi Ajengan (kumargi teu disebatekun kriteriana)
digentos wae ku nungtut Elmu di PT Alahzar,Mesir,PT Karajaan Saudi di
Riyadh, PT Islam Syiah di Teheran. Tah geuningan dumasar para alumni na teh
tetep wae rada beda pamahman kumargi konsepsi paguruan oge baraeda.

Kumaha mun Ustadz sareng Ajengan ? Cobi dimanah ku urang sarerea Ustadz LDII
bandingkeun, sareng DDI, Mujahiddin, Ikhwanul uslimin,Hizbut Tahrir, Syiah,
Ahmadiyah, jrrd. tarohlah elmu alt (aliran mana wae tos dipigaduh). Tetep
wae aya ratuan pamahaman Islam......

Kirim email ke