Hej

Hmm...  Verkar som att något blivit fel i autokorrigeringen.

Gå till Verktyg -> Alternativ för autokorrigering...
Gå till fliken Lokaliserade alternativ (notering till mig själv, ändra översättningen till Regionala alternativ).
Kryssa ur Formatera suffix för ordningstal (1st -> 1^st).

Jag ska se om jag kan hitta var inställningen för autokorrigeringen anges och fixa det så snart som möjligt så vi slipper problemet i kommande versioner.

Med vänlig hälsning
Niklas Johansson