Arkadaşlar merhaba,

4.1 çevirilerini yeni sürüme yetiştirmek için pazara kadar vaktimiz
var. Arayüzü tamamlayıp öyle güzel bir tanıtım yapalım diyorum!

LibreOffice'in 4.1 sürümü bence çok önemli bir sürüm:

Gömülü yazı tipi
Yan çubuk
Yeni simge seti gibi one çıkan ozellikler de gelmişken kaçırmayalım derim :)

Diğer yeni özellikler şu sayfada:
https://wiki.documentfoundation.org/ReleaseNotes/4.1

Haydi bi gayret, bir Pazara kadar rahat bitiriz. Fırsatı olan da
yardım içeriğine girişebilirse çok iyi olur!

Kolaylıklar,
Zeki