Selamlar,

Arkadaşlar nerelerdesiniz, 4.3 çevirileri için bir hafta kaldı.
Sevgili Ayhan epeyce bir öneri göndermiş, ama pek bir tek başına
kalmış :( Yalnız bırakmayalım.

1'er saat ayırsak siler atarız arayüzü.

Ramazan, sıcaklar vs zor tabi ama çok değil 1'er saat :) Ben bu hafta
izinliyim ama her gün 1'er saat ayırabileceğim.

27 Haziran 2014 23:47 tarihinde Zeki Bildirici