Bonjour Tom,

Merci de cette information.
Mais pourrais tu nous préciser de quelle version de Wget il s'agit?
Tu peux obtenir cette information avec: wget --version
Je te recommande la dernière version de Wget, disponible ici:
http://wget.addictivecode.org/FrequentlyAskedQuestions#download
Aussi, la langue de cette liste de diffusion est l'Anglais.

Merci,
Julien.

Hi Tom,

Thanks for this information.
But, could you tell us what version of Wget are you using?
You can see that using: wget --version
I advise you to try the last version, available here:
http://wget.addictivecode.org/FrequentlyAskedQuestions#download
Moreover, the language of this mailing list is English.

Thanks,
Julien.