Hola,

Pel que jo sé la gent de Softcatalà no es dedica exclusivament a traduir
programari lliure. En tot cas fan lo que poden, sent una activitat no lucrativa
i voluntària. Per això, exigir que tradueixin uns programes o altres jo no ho
faré mai. En tot cas, si hi veig la necessitat, intentaré iniciar jo la
traducció, o proposar-los la meva col·laboració.

Per tant, lo que vull dir és que si realment tens necessitats o veus que hi ha
coses que es podrien traduir al català, per què no intentes fer-ho, o buscar
col·laboradors, o intentar col·laborar amb la gent de Softcatalà, ja sigui
contactant amb gent directament o a través de les diferents llistes de correu?

Manel

href="http://www.comunicaciodigital.com/rellotge_catala";>http://www.comunicaciodigital.com/rellotge_catala</a>).