Per sort a can gnu/linux tenim rsync i només ens cal triar què volem
sincronitzar de dins de ~/.mozilla

Per cert, tanta història d'aplicacions web em fa gràcia. El que jo
voldria és accedir al meu escriptori des de qualsevol banda! Estaria
bé una mena de VNC web o alguna cosa així, és a dir, que anant a
http://ordinador.quintanasegui.com i donant el meu login i
contrassenya pogués emprar el meu ordinador de casa tal com si fos el
que estic utilitzant. Segur que no és difícil.

pere
p.d.

On 6/8/06, joan codina <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Del mail Diari del Manel Zaera, hi havia aquest link

> - Google Browser Sync for Firefox:
> http://news.com.com/2061-10812_3-6081609.html?part=rss&tag=6081609&subj=news

Esta bé això del Google Browser sync... Ara, google no només té el
nostre correu (g-mail, sap el que busquem, sinó que a més vol saber
quins bookmarks tenim, les galetes en altres cercadors i sites (amb
possible informació confidencial), on tenim compte, els usuaris  i els
nostres passwords (encriptats), i quines pàgines visitem. Aviat no
caldrà buscar res.... entrarem a google i direm tu mateix, em coneixes
millor que jo mateix, mostra'm el que em fa falta.
Google ofereix un servei que encara que sembli gratuït en realitat té un
preu molt elevat: la nostra privacitat (si ens en queda).
Sabeu els diners que val aquesta informació? Si algú us truqués per
telèfon i us demanés les últimes 20 pàgines que heu visitat, li
donarieu? O us demanés en quines webs esteu donats d'alta i amb quin
usurari?
M'escama tenir un compte de G-mail, penso que no n'han de fer res del
que jo escric, o identificar-me al fer les cerques de Gooogle.
La idea es bona, però ja existia per el firefox un plugin que ho feia,
encara que en les últimes versions té problemes: és el bookmarks
syncronizer, que et deixa triar el servidor on ho vols guardar, i per
tant pot ser teu.
Si algú avui pot saber quina és l'estat d'opinió de la societat
internauta sobre qualsevol tema, aquests són google, i no n'estic segur
de quin us en fan d'aquesta informació. Ja que la nota de privacitat, no
els impedeix de fer un estudi estadístic del que fem i deixem de fer..

Joan Codina

Pere QUINTANA SEGUÍ
http://pere.quintanasegui.com
[EMAIL PROTECTED]