A Dijous 08 Juny 2006 23:28, joan codina va escriure:
> Esta bé això del Google Browser sync... Ara, google no només té el
> nostre correu (g-mail, sap el que busquem, sinó que a més vol saber
> quins bookmarks tenim, les galetes en altres cercadors i sites (amb
> possible informació confidencial), on tenim compte, els usuaris  i els
> nostres passwords (encriptats), i quines pàgines visitem. Aviat no
> caldrà buscar res.... entrarem a google i direm tu mateix, em coneixes
> millor que jo mateix, mostra'm el que em fa falta.

Miro la Privacy Notices i sembla que les dades es poden xifrar.
http://www.google.com/tools/firefox/extensions_privacy.html

Com a servei està bé.

Però el més important: l'extensió no és lliure:
http://tools.google.com/firefox/agreement.html

Una cosa és usar serveis i que per a donar-los hi intervingui programari no
lliure situat a ordinadors que no són nostres; no podem demanar que siguin
lliures car no són els nostres ordinadors, són els seus drets i la seva
privadesa. Si els termes de servei ens convenen o no, això és tot el que
podem reclamar com a usuaris.

Però instal·lar programari a l'ordinador propi --això és, a ca nostre-- fa
canviar molt les coses: cal que sigui lliure.  És el nostre dret i la nostra
privadesa.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat