Estem d'acord.

Estic segur que no costaria gaire fer una extensió que faci exactament
el mateix però que ens permeti triar on guardem les dades, per
exemple, via ssh.

pere

On 6/9/06, Benjamí Villoslada <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
A Dijous 08 Juny 2006 23:28, joan codina va escriure:
> Esta bé això del Google Browser sync... Ara, google no només té el
> nostre correu (g-mail, sap el que busquem, sinó que a més vol saber
> quins bookmarks tenim, les galetes en altres cercadors i sites (amb
> possible informació confidencial), on tenim compte, els usuaris i els
> nostres passwords (encriptats), i quines pàgines visitem. Aviat no
> caldrà buscar res.... entrarem a google i direm tu mateix, em coneixes
> millor que jo mateix, mostra'm el que em fa falta.

Miro la Privacy Notices i sembla que les dades es poden xifrar.
http://www.google.com/tools/firefox/extensions_privacy.html

Com a servei està bé.

Però el més important: l'extensió no és lliure:
http://tools.google.com/firefox/agreement.html

Una cosa és usar serveis i que per a donar-los hi intervingui programari no
lliure situat a ordinadors que no són nostres; no podem demanar que siguin
lliures car no són els nostres ordinadors, són els seus drets i la seva
privadesa. Si els termes de servei ens convenen o no, això és tot el que
podem reclamar com a usuaris.

Però instal·lar programari a l'ordinador propi --això és, a ca nostre-- fa
canviar molt les coses: cal que sigui lliure.  És el nostre dret i la nostra
privadesa.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat