Ull. Quan parlo de ser un "emulsionador" em refereixo a ser un punt
de trobada, no a ser qui fa la feina.

Agafant una frase teva:

"Hem de mostrar a organitzacions públiques i privades casos
exitosos realitzats aquí i allà"

Jo em referia precisament a això, de forma que l'empresa privada
sapigui el que fa la pública i a l'inrevés, i tractar de que puguin
actuar de forma conjunta.

De fet, aniria bé que l'administració sapigui el que s'està
fent a la pròpia administració. Jo conec d'aprop varies
(local, provincial, autonòmica, estatal i universitària)
i la majoria estan realitzant esforços en el mateix sentit,
però amb recursos diferents que, per tant, s'estan malbaratant.

Jo tb m'apunto a participar. Això sí, en el costat del voluntariat.

Salutacions,

Quim Gil wrote:

Mmm bé, sí, potser. Però se suposa que aquesta recerca, emulsió i
dedicació a jornada complerta és el que ha de fer la Fundació pel
Programari Lliure, que comptarà amb pasta per a dur a terme aquesta mena
de projectes - http://www.lafarga.org/node/859

Si nosaltres entrem en la dinàmica de buscar pasta per a fer les coses
que d'altres haurien de fer haurem begut oli. Haurem de ser simpàtics
amb alguns, correctes amb tots i acabarem destinant el temps a coses
diferents a les que estem parlant avui.

Recordem-ho, som un lobby de pressió. Hem de recordar als polítics els
seus propis compromisos i fer públic quan no ho estan fent i la pasta
que això costa. Hem de desbaratar tots els arguments desbaratables que
la indústria del programari no lliure escampa entre polítics, empresaris
i mitjans. Hem de mostrar a organitzacions públiques i privades casos
exitosos realitzats aquí i allà. Ens hem de posar bé perquè ens convidin
a trobades, taules rodones, aparicions a mitjans, estudis...

Els interlocutors oficials han de ser bons comunicadors, gent que
conegui com és el món més enllà de la comunitat del programari lliure.
Han de disposar de temps, però tampoc hem d'aspirar a que es
professionalitzin.

Un lobby de pressió és eficient quan cadascú hi troba temps i recursos
per a la causa comú... perquè aquesta causa comú és un suma eficient de
les causes particulars dels qui formen el lobby.