El Dijous 21 Setembre 2006 15:23, Pere Quintana Seguí va escriure:
> Jo ja ho sé tot això.... No m'has de convèncer a mi, fa molts anys que
> n'estic de convençut. El tema és fer pressió i convèncer als altres. I
> l'exemple sol ser un bon camí. Molta gent si no té uns quants exemples
> convincents sobre la taula ni es mira el discurs. Nosaltres sabem que
> estem aquí per la llibertat, però,..., el que ha de patir la pressió
> que s'hauria d'exercir des d'aquí, ho sap? Li importa?

No era la intenció convencer-te, com tampoc ho volen fer els arguments
d'aquest missatge, despersonalitza-ho si us plau.

Just era dir que el tema és tant clar que aquests arguments empresarials no
tenen gaire importància.  Quan la Finnair va dir al Torvalds que dutaben que
el programari lliure fos una opció creible, la conversa acabà en sec: «Només
Red Hat té un volum de negoci superior al vostre, al·lots, i sense esmentar
la seva capitalització a borsa», els hi digué.

La feina consisteix en que a l'administració facin el pas i ja,
independentment de la seva visió del mercat i del convencuts que estiguin.
És un dret incontestable que els ciutadans no hagin de tenir cap raça, sexe,
religió ni afiliació política ni llicència d'usuari registrat [poseu-hi la
megacorp de torn] per a fer vida _sense discriminacions_ a la societat real i
virtual.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat