Hola, he estat llegint atentament els missatges d'aquest fil i crec que
s'han tocat la majoria de punt interessants, i que és interessant definir
les dues línies de conversa, la orientació que hauria de prendre el
projecte, i els arguments i/o accions que hauria de treballar el grup.

De de la meva banda només dir que tonc experiència en les TIC al món local i
que estic disposat a ajudar en el que pugui.

Gràcies per tot i fins aviat.

Pol Maresma / [EMAIL PROTECTED] / [EMAIL PROTECTED]
PolNetwork.com / Serveis d'Internet
Tempslliure.net / Bloc personal
MSN: marolijo
SKYPE: marolijo