Hola,

Desgraciadament, ara que els tenim a tocar, d'aquestos del M$ en sentirem tota mena de meravelles i miracles de multiplicació de pans i peixos (en forma de llocs de treball i augment de la productivitat de les empreses). Tenen molts apòstols pel món (i alguns parlen català hi tot) i potser el seu regne tampoc és d'aquest món...

Personalment ja vaig protestar al seu dia amb una carta al director, per tots els mitjans escrits del país, quan vam patir la primera atzagaiada de la implantació de M$ al Bages...
http://femfum.com/infodocs/HoHeLlegitBeR7M_08102006.pdf
...però només em consta que ha sortit als mitjans comarcals (Regió7 i El Pou de la Gallina).

Però hi ha una cosa + important aquí, allò que en diuen *anar a les fonts* de la informació per llavors poder actuar amb testimoni documental a la mà (i el refregit informatiu que surt als diaris/TV/etc en aquest cas no serveix per a res). Per exemple: si ens sembla que fa pudor això de que M$ rebi el doble de la seva teòrica inversió per part de les institucions del país (i parlo d'aquest famós Centre d'Innovació i Productivitat Manresà), doncs el primer que cal es tenir a la mà aquest document que han signat entre... M$+Generalitat(CIDEM)+Ajuntament+CambraDcomerç+CTM ...un cop als dits, podrem saber si realment aquesta pudor té fonament jurídic per llavors, si s'escau, airejar-la i esbandir-la amb totes les de la llei.

Personalment també ja he fet un primer pas en aquest sentit: el dia 20 i 22 de novembre vaig entrar, al CIDEM i l'Ajuntament de Manresa respectivament, una instància demanant (en base al publicat als mitjans d'informació) *còpia íntegra* del document que van signar les administracions respectives amb aquesta empresa. Això és document públic i ens l'han de donar.

Segurament si aquestes peticions es multipliquen no haurem de fer tants recursos per aconseguir l'original aquest contracte/conveni. Llavors poso a disposició de tothom qui vulgui seguir aquest procediment, les instàncies corresponents aquí...
http://femfum.com/PDF/M$.rar
...són 2 documents PDF, amb formularis, on hi he conservat el text --completament modificable-- de la meva petició. Aquestes instàncies s'han d'entrar personalment al registre del Departament de Treball i Indústria (CIDEM) al Passeig de Gràcia 129 de Barcelona i al registre de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1).

Ja fa temps que ens afaitem.
A reveure,

--
MaRC anToni Malagarriga i Picas